ساعت هوشمند اپل

تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی به وبلاگ خود خوش آمدید . در این وبلاگ مشخصاتی در مورد گوشی های خوب دنیا ، ساعت های هوشمند و همینطور قابلیت آنها برای شما گذاشته ایم . امید وارم که مطالب این وبلاگ برای شما مفید باشد .

امکانات جانبی



    Alternative content


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 15
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 22
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 7
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 22
    بازدید ماه بازدید ماه : 30
    بازدید سال بازدید سال : 115
    بازدید کلی بازدید کلی : 1580

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.135.221.17
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لینک و آدرس shaham83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند اپل

قرار است، این ساعت هوشمند، ‌۲۴ آوریل برای فروش در صنعتی‌ترین کشورهای جهان یعنی، ایالات متحده، انگلستان، چین، هنگ کنگ، کانادا، فرانسه، آلمان و ژاپن روانه بازار شود. این ساعت هوشمند در سه کلاس ‌ارائه شده است: Apple Watch، Apple Watch Edition و Apple Watch Sport. 

مدل Watch Edition گران قیمت‌ترین مدل ارزیابی شده است که بهای آن، ‌حدود ۱۰ هزار دلار یا بیشتر خواهد بود. در این ساعت، از ۱۸ قیراط طلای زرد یا صورتی استفاده شده، ولی مدل Sport این ساعت، بهایی ‌حدود ۳۴۹ تا ۴۰۰ دلار و مدل Stainless Steel بهایی معادل ۵۴۹ تا ۱۰۴۹ دلار خواهد داشت. 

 

اما یکی از دلایل بهای بالای این ساعت، این است که در آن اپل اقدام به استفاده از آلیاژ مخصوص به خود کرده ‌و به این اشاره نموده که این آلیاژ استیل، ۸۰ درصد مقاوم‌تر از آلیاژهای دیگر است. همچنین آلومینیوم استفاده شده در مدل Sport نیز ۶۰ درصد از نمونه‌های مشابه مقاوم‌تر است و در مورد مدل طلایی آن هم نیازی به سخن اضافه‌ای نیست.

شما می‌توانید برای دیدن مدل‌های متنوع و بهای آنها برای این ساعت هوشمند به وب سایت اصلی اپل در اینجا مراجعه کنید.

آنچه باید در باره ساعت هوشمند و لپتاپ جدید اپل بدانید + فیلم

اگر از گوشی آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید همین امروز آن را به سیستم عامل iOS ۸. ۲ بروز‌رسانی کرده و نرم افزار Apple Watch را بر روی آن نصب کنید. این کار‌ منجر به همگام سازی ساعت و گوشی با هم خواهد شد و‌ ‌تقریبا دیگر نیازی نیست ‌برای هر اعلان، گوشی خود را از جیبتان بیرون بکشید. 

در تصویر زیر می‌توانید همه مدل‌های این ساعت هوشمند را ببینید.

آنچه باید در باره ساعت هوشمند و لپتاپ جدید اپل بدانید + فیلم

 


تاریخ ارسال پست: یک شنبه 11 مرداد 1394 ساعت: 13:36
می پسندم نمی پسندم

اطلاعات و بررسی گوشی هواوی اسند میت 7 – Huawei Ascend Mate 7

اطلاعات و بررسی گوشی هواوی اسند میت 7 – Huawei Ascend Mate 7

گوشی میت 7 شرکت هواوی در ابعاد 7.9 × 81 × 157 میلی‌متر و وزن 185 گرم از طراحی زیبایی برخوردار است.این گوشی باریک تر از سری های قبلی خود نظیر میت 2 می باشد.ضخامت کم و قاب پشتی فلزی یکی دیگر از زیبایی های ظاهری گوشی است.در قسمت پشت گوشی حسگر اثر انگشت و فلش و همین طور بلندگو خودنمایی می کنند.میت 7 به لحاظ ظاهری شباهت زیادی به اچ تی سی One Max دارد که در لبه ی راست کلید پاور و تنظیم صدا و در سمت چپ محل قرار گیری سیم کارت و کارت حافظه وجود دارد.در قسمت جلوی گوشی و در بالای نمایشگر دوربین وبکم 5 مگاپیکسلی, چراغ اطلاع رسانی و خروجی صدا به چشم می خورد.سخن کوتاه کنیم, این گوشی به لحاظ ظاهری بی نظیر است.


Huawei-Ascend-Mate-7-رنگبندی

حسگر اثر انگشت

اما می رسیم به حسگر اثر انگشت.باید گفت که از نظر عملکرد سنسور شباهت قابل توجهی به آیفون 6 و به لحاظ مکان قرارگیری شباهت به One Max دارد.در واقع این سنسور همیشه در حالت استند بای می باشد و برای برای آنلاک کردن گوشی فقط کافی است انگشت خود را بر روی حسگر نگهدارید.این حسگر از سرعت خوبی در انجام عملیات دارد و می تواند انگشت شما را در هر زاویه ای که قرار دارد تشخیص دهد.تنها مشکل کوچک این سنسور این است که شما تنها در هنگام برداشتن گوشی از روی زمین آن را آنلاک نمایید.و دیگر اینکه زمانی که شما گوشی را در دست دارید براحتی میتوانید از حسگر استفاده کنید.

میت 7-حسگر

میت 7-حسگر

نمایشگر

از حسگر که بگذریم به نمایشگر 6 اینچی می رسیم که خازنی از نوع IPS آن را هدایت می کند.نمایشگر Mate 7 که شباهت به گوگل نکسوس 6 دارد تصاویر را با کیفیت رزولوشن 1080×1920 پیکسل و با وضوح Full HD به ثبت می رساند.این رزولوشن تراکم پیکسلی 368 پیکسل بر اینچ را ارائه می دهدکه امکان دید شما را در نور و فضای باز راحت کرده و چشم شما اصلا اذیت نمی شود.
محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass 3 استفاده شده بر روی نمایشگر امکان وجود حباب و تاری و کدری به کل برطرف می کند.نمایش 16 میلیون رنگ, و توانایی دریافت چندین لمس همزمان از دیگر قابلیت های نمایشگر است.

 

گوشی هواوی اسند میت 7

huawei-ascend-mate-7-نمایشگر

سخت افزار و دوربین

Mate7 مجهز به پردازنده 8 هسته ای Kirin 925 شرکت هایسیلیکون است که از دو پردازنده 4 هسته ای تشکیل شدهاست.پردازنده A7 برای کارهای معمولی و ساده تعبیه شده که سرعتی معادل با 1.3 گیگاهرتز دارد.ولی A15 با سرعت 1.8 گیگاهرتز کارهای سنگین را بر عهده دارد.ناگفته نماند که Mali T628 نقش خود را به عنوان پردازنده گرافیکی به خوبی ایفا می کند.این گوشی دو نسخه16 و 32 گیگابایتی را شامل می شود که اولی 2 گیگابایت و دومی 3 گیگابایت رم را پشتیبانی می کند.که نسخه 32 گیگابایتی از تنوع رنگی برخوردار نبوده و تنها رنگ طلایی آن عرضه شده است.اجرای برنامه ها کاملا بدون مکث و روان می باشد و تنها مشکل وجود رابط کاربری نیمه سنگین می باشد.
از رقبای میت 7 میتوان سامسونگ گلکسی S5، شیائومی MI 4، گوگل نکسوس، ال‌جی G3، اچ‌تی‌سی One را نام برد.
این محصول از دوربین خوبی برخوردار است چرا که دوربین اصلی آن 13 مگاپیکسل با ابعاد تصویر 4128 در 3096 پیکسل است که از کیفیت عالی بهره مند می باشد که تصاویر را با جزئیات و با وضوح کامل به ثبت می رساند.دوربینوبکم یا دوربین جلو با کیفیت 5 مگاپیکسل برای تماس های تصویری عالی می باشد.تنها مشکل این دوربین کیفیت تقریبا پایین در شرایط نوری ضعیف است.Best photo به شما این امکان را می دهد تا بطور پیاپی عکسبرداری کرده و یکی را انتخاب نمایید.همینطور وجود مودهای مختلف عکاسی, قابلیت ثبت موقعیت مکانی زمانی، تشخیص چهره، عکاسی به صورت HDR و پانوراما از دیگر توانایی های دوربین میت 7 است.

Huawei Ascend Mate7-نمای کنار

Huawei Ascend Mate7-نمای کنار

نرم افزار و باتری

اگر بخواهیم از سیستم عامل گوشی هواوی اسند میت 7 بگوییم اندروید از نوع KitKat نسخه 4.4.2 است که یک نسخه تقریبا قدیمی است.Emotion UI 3.0 رابط کاربری موجود در گوشی می باشد که امکان بهره مندی از تم ها و کاستومایز کردن را به کاربر می دهد.
باتری استفاده شده در Mate7 از نوع 4100 میلی آمپر ساعتی است که 648 ساعت در حالت استند بای و اینترنت 3G و همچنین 17 ساعت در زمان پخش کلیپ های ویدئویی شارژ بماند.این باتری انرژی گوشی رابرای 2 روز کامل تامین می کند.

قضاوت نهایی

با گذشت زمان شرکت هواوی در میان رقبای خود بیشتر خودنمایی میکند و از این رو اسند میت 7 را میتوان یک تهدید و هشداری جدی برای سایر شرکت های سازنده ی فبلت دانست.طراحی بسیار زیبای میت 7 تحسین همگان را برانگیخته و نظر خیل عظیم کاربران را به خود جلب کرده است.فبلت میت 7 در میان بزرگان این عرصه رقابت تنگاتنگی دارد.فروش این فبلت در طی ماه های گذشته پیشرفت خیلی چشمگیری داشته است و همواره مورد توجه کاربران قرار دارد.اگر به دنبال یک فبلت فوق العاده هستید به شما میت 7 را پیشنهاد میکنیم.


تاریخ ارسال پست: جمعه 9 مرداد 1394 ساعت: 22:35
می پسندم نمی پسندم