ویوو در حال توسعه محصولی از خانواده نکس با نمایشگر دوگانه است

تبلیغات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

    با سلام خدمت بازدیدکنندگان گرامی به وبلاگ خود خوش آمدید . در این وبلاگ مشخصاتی در مورد گوشی های خوب دنیا ، ساعت های هوشمند و همینطور قابلیت آنها برای شما گذاشته ایم . امید وارم که مطالب این وبلاگ برای شما مفید باشد .

امکانات جانبی



    Alternative content


ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 15
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 3

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 20
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 2
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 7
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 20
    بازدید ماه بازدید ماه : 28
    بازدید سال بازدید سال : 113
    بازدید کلی بازدید کلی : 1578

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.217.146.61
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

چت باکس


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

تبادل لینک

    تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان لینک و آدرس shaham83.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

ویوو در حال توسعه محصولی از خانواده نکس با نمایشگر دوگانه است

ویوو در حال توسعه محصولی از خانواده نکس با نمایشگر دوگانه است

شرکت چینی ویوو در حال کار روی محصول جدیدی از خانواده‌ی نکس (NEX) است که به نمایشگر دوگانه و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ مجهز خواهد شد.

ویوو اخیرا اعلام کرده که نمونه‌ی جدیدی از محصولات خانواده‌ی نکس را با نام NEX Dual Display Edition عرضه خواهد کرد. این محصول رده‌بالا با استفاده از نمایشگر دوگانه، نیاز به استفاده از بریدگی نمایشگر برای جاسازی دوربین ثانویه را حل خواهد کرد؛ در این حالت، می‌توان از دوربین اصلی گوشی برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده کرد.

اما به‌نظر می‌رسد این شرکت چینی علاوه‌بر نمونه‌ی رده‌بالا، نمونه‌ی ارزان‌تری از این محصول را هم در دست توسعه دارد. این مسئله چندان هم جدید نیست؛‌ چرا که در گذشته نیز درکنار گوشی رده‌بالای NEX S، شاهد عرضه‌ی محصول ارزان‌تری به‌نامNEX A بودیم. گونه‌ی ارزان‌سازی‌شده‌ی NEX Dual Display Edition به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ محصول کوالکام مجهز خواهد شد و میزان حافظه‌ی رم آن نیز ۸ گیگابایت است.

Vivo Nex Dual Display

Vivo NEX Dual Display Edition

در زمینه‌ی دوربین نیز شاهد تفاوت‌هایی میان مدل رده‌بالا و نمونه‌ی ارزان‌تر خواهیم بود. نمونه‌ی ارزان‌تر به ترکیبی از سه‌ حسگر ۱۲، ۱۳ و ۲مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. ابعاد این گوشی به‌ترتیب ۱۵۷.۱۹، ۷۵.۳ و ۸.۰۹ میلی‌متر خواهندبود. وزن نمونه‌ی ارزان NEX Dual Display Edition معادل ۲۰۰.۱۹ گرم است و تنها در رنگ طلایی عرضه می‌شود.

در باقی موارد، مشخصات دو نمونه‌ی رده‌بالا و نمونه‌ی ارزان‌تر مشابه هستند. البته مشخص نیست که این گوشی چه‌ زمانی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد؛ اما باتوجه‌به دریافت تاییدیه از سازمان ارتباطات چین، احتمالا به‌زودی شاهد معرفی رسمی این محصول خواهیم بود.

 
 

تاریخ ارسال پست: دو شنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:40
می پسندم نمی پسندم

های سنس U30 رونمایی شد؛ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اسنپدراگون 675 و باتری قدرتمند

های سنس U30 رونمایی شد؛ دوربین ۴۸ مگاپیکسلی، اسنپدراگون 675 و باتری قدرتمند

های سنس U30 با تراشه‌ی اسنپدراگون 675 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ، ساعاتی پیش در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شد.

درحالی‌که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند به‌جای معرفی محصولات جدیدشان در نمایشگاه‌هایی نظیر CES ترجیح می‌دهند رویداد اختصاصی برگزار کنند،های‌سنس که فعالیت درخشانی در حوزه‌ی تلویزیون‌ها دارد، ساعاتی پیش دست‌به‌کار شد و از نخستین گوشی هوشمند مجهز به تراشه‌ی جدید اسنپدراگون ۶۷۵ رونمایی کرد.

های‌سنس U30 که بی‌شک یکی از جالب‌ترین دستگاه‌های حاضر در نمایشگاه CES 2019 به‌شمار می‌آید، در کنار بهره‌مندی از تراشه‌ی جدید کوالکام، در پنل پشتی‌اش به دوربینی با حسگر ۴۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright GM1 ساخت سامسونگ مجهز شده است که در نوع خود بسیار جالب‌توجه به‌شمار می‌آید.

های سنس یو 30 / Hisense U30

در واقع، U30 نخستین گوشی دنیا است که به این حسگر سامسونگ مجهز می‌شود. البته در پنل پشتی دستگاه، یک دوربین ثانویه‌ی ۵ مگاپیکسلی به‌منظور تشخیص عمق (برای ثبت افکت بوکه) و حسگر اثر انگشت به‌فرم مربع، جای گرفته‌اند. افزون‌بر‌این‌ها، های‌سنس یو ۳۰ از قابلیت باز کردن قفل با تشخیص چهره (به‌صورت نرم‌افزاری) پشتیبانی می‌کند.

طراحی پنل جلویی دستگاه از یکی از ترندهای سال ۲۰۱۹ پشتیبانی می‌کند؛ بر این اساس، در قسمت سمت چپ بخش بالایی نمایشگر Hisense U30 شاهد یک روزنه (همچون نمایشگر Infinity-O سامسونگ) هستیم که یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی در آن قرار داده شده است. 

های سنس یو 30 / Hisense U30

های‌سنس یو ۳۰ به نمایشگر ۶.۳ اینچ LCD با وضوح فول HD پلاس (معادل ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) ساخت شرکت Tianma مجهز شده است؛ پنل‌های مشابه دیگر که پیشتر در گوشی‌های سامسونگ گلکسی A8s و هواوی نوا 4 شاهدشان بوده‌ایم، توسط BOE ساخته شده‌اند.

گوشی جدید های‌سنس با سیستم‌عامل اندروید ۹ پای به‌همراه رابط کاربری Vision UI 6 عرضه خواهد شد. از میان دیگر مشخصات فنی مربوط به این دستگاه، می‌توان به بهره‌مندی آن از ۶ یا ۸ گیگابایت رم در کنار ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. گفتنی است که حافظه‌ی داخلی این گوشی، قابل‌ارتقاء نیست.

های سنس یو 30 / Hisense U30

های‌سنس U30 از باتری قدرتمند ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 بهره می‌برد. در ضمن همان‌طور که در تصاویر مشخص است، این گوشی پنل پشتی جالبی از جنس چرم دارد. 

یو ۳۰ در ماه مارس ۲۰۱۹ (اسفند ۱۳۹۷ - فروردین ۱۳۹۸) در چین، روسیه و بخش‌هایی از اروپا عرضه خواهد شد؛ تاکنون در مورد قیمت این دستگاه سخنی به‌میان نیامده است.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:33
می پسندم نمی پسندم

ردمی نوت 7، ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با اسنپدراگون 660 از راه رسید

ردمی نوت 7، ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با اسنپدراگون 660 از راه رسید

ردمی نوت ۷، جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی با برند ردمی، از راه رسید. این گوشی با اسنپدراگون ۶۶۰ و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تنها ۱۵۰ دلار قیمت دارد.

شیائومی سال گذشته تیزری منتشر کرد که در آن، خبر از تولید یک گوشی با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی داد؛ امروز شرکت چینی از این گوشی رونمایی کرد. ردمی نوت ۷ اولین گوشی با برند Redmi است که با وجود قیمت پایین، مشخصات جذابی دارد.

از نظر طراحی، ردمی نوت ۷ شباهت زیادی به Mi Play دارد که چند هفته پیش رونمایی شد؛ وجود بریدگی در بالای نمایشگر، پنل پشتی با رنگ‌های ترکیبی، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و دوربین اصلی دوگانه، از جمله‌ی این شباهت‌ها هستند. از دو حسگر استفاده‌شده در دوربین اصلی ردمی نوت ۷، یکی ۴۸ مگاپیکسلی است و گشودگی دیافراگم f/۱.8 دارد و حسگر دیگر ۵ مگاپیکسلی، وظیفه‌ی تشخیص عمق تصویر را دارد.

مقاله‌های مرتبط:

  • اولین ویدئو نگاه نزدیک ردمی نوت 7 شیائومی منتشر شد
  • شیائومی، ردمی را برندی مستقل اعلام کرد؛ اولین گوشی با برند Redmi بیستم دی رونمایی می‌شود

دوربین اولین گوشی ردمی می‌تواند با ترکیب ۴۸ میلیون پیکسل ۰.۸ میکرونی و استفاده از پیکسل‌های مجاور در شرایط نوری مناسب، عکسی را خلق کند که خروجی آن برابر با عکسی ۱۲ مگاپیکسلی با اندازه‌‌ی پیکسل‌های ۱.۶ میکرونی است.

در مقام مقایسه، اندازه‌ی پیکسل ۰.۸ میکرونی در این گوشی از آنچه به‌طور معمول در سایر گوشی‌های موجود دیده می‌شود، بزرگ‌تر است و این قابلیت می‌تواند در ثبت تصاویر روشن‌تر بسیار مؤثر باشد؛ البته سخت‌افزار همواره نیمی از عملکرد دستگاه را تنظیم می‌کند و بستگی دارد نرم‌افزار بتواند در عمل کارایی مناسبی را برای آن رقم بزند یا خیر.Redmi Note 7

در خصوص سایر مشخصات، ردمی نوت ۷ نمایشگری ۶.۳ اینچی با نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ و رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل دارد و پردازنده‌ی آن تراشه‌ی ۱۴ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۰ است.

در بریدگی نیم‌دایره‌ای بالای نمایشگر این گوشی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته است. باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، درگاه USB نوع C و جک مجزای هدفون از سایر مشخصات جدیدترین گوشی اقتصادی شیائومی تحت برند ردمی است.

Redmi Note 7

هفته‌ی گذشته، لی جون، مدیرعامل شیائومی اعلام کرد که ردمی با هدف تمرکز بیشتر بر فروش اینترنتی و بهینه‌سازی هزینه‌ها به‌صورت مستقل عمل خواهد کرد تا شیائومی روی گوشی‌های پرچم‌دار و فروش سنتی آن‌ها متمرکز شود. گوشی‌های قبلی ردمی موفقیت‌های چشمگیری خصوصا در بازار هند به‌دست آوردند؛ اما تا به امروز تمامی این محصولات تحت برند شیائومی عرضه می‌شدند؛ حالا ردمی نوت ۷ لوگوی جدیدی را در پنل پشتی خود دارد:

شیائومی برای ۳۲ گیگابایتی ردمی نوت ۷ که ۳ گیگابایت رم دارد، برچسب قیمتی معادل ۱۵۰ دلار در نظر گرفته است. این قیمت برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی با ۴ گیگابایت رم به ۲۰۰ دلار می‌رسد. همان‌طور که لی جون امروز در مراسم رونمایی ردمی نوت ۷ اشاره کرد، گوشی‌هایی که تاکنون به دوربین ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده‌اند، به‌طور مشخص آنر ویو ۲۰ و هواوی نوا ۴، دو تا سه برابر ردمی نوت ۷ قیمت دارند و از این نظر می‌توان گفت برند ردمی مأموریت خود برای کاهش هزینه و قیمت را به‌خوبی آغاز کرده است.

ردمی نوت ۷ قرار است ابتدا در چین عرضه شود و سپس راهی هند و سایر مناطق شود.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:31
می پسندم نمی پسندم

گوشی تاشدنی سامسونگ احتمالا همزمان با گلکسی اس 10 معرفی می‌شود

گوشی تاشدنی سامسونگ احتمالا همزمان با گلکسی اس 10 معرفی می‌شود

به‌نظر می‌رسد دفتر خبری سامسونگ تأیید کرده که گوشی تاشدنی این شرکت در ابتدای اسفندماه، همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد.

 

می‌دانیم که غول دنیای گوشی‌های اندرویدی به‌زودی جدیدترین پرچم‌دار خود، گلکسی اس ۱۰ را در رویداد Unpacked در ابتدای اسفندماه معرفی خواهد کرد. هرچند رویداد معرفی گوشی‌های سری اس هرسال برگزار می‌شود و ممکن است مانند گذشته هیجان‌انگیز نباشد؛ اما آنچه هیجان‌انگیز است، معرفی اولین گوشی تاشدنی سامسونگ با نام گلکسی F مجهز به یک نمایشگر انعطاف‌پذیر است.

براساسس بیانیه‌ی مطبوعاتی منتشرشده توسط دفتر خبری سامسونگ، به‌نظر می‌رسد گوشی تاشدنی گلکسی F نیز همزمان با گلکسی اس ۱۰ معرفی خواهد شد. در این بیانه‌ی مطبوعاتی که در اصل به‌زبان کره‌ای منتشر شده، از عبارت «باز شدن آینده از حالت تاشده» استفاده شده است.

تبلیغات آنپکد ۲۰۱۹ / Unpacked 2019 Ad

تابلو تبلیغاتی رویداد Unpacked 2019 به زبان کره‌ای در پاریس

متن این بیانه‌ی مطبوعاتی بدین شرح است:

«سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی برای رویداد Unpacked در سال ۲۰۱۹ را از یازدهم ژانویه (۲۱ دی‌ماه) در قصر کنکورد در پاریس شروع می‌کند. این اولین‌بار است که سامسونگ تبلیغات در فضای بیرونی را به زبان کره‌ای به‌نمایش می‌گذارد.

شرکت سامسونگ با استفاده از تبلیغات به‌ زبان کره‌ای نشان می‌دهد که مفتخر است که به‌عنوان یک شرکت کره‌ای، توانسته به جایگاه رهبری توسعه‌ی ابزارهای موبایل دست پیدا کند. این آگهی تبلیغاتی امیدها و سوالاتی را هم در رابطه با محصولات خانواده‌ی گلکسی ایجاد می‌کند.

عبارت «Unfolding the Future» (به‌معنی باز شدن آینده از حالت تاشده)، نشان‌دهنده‌ی پایبندی سامسونگ به نوآوری در بازار گوشی‌های هوشمند است. عدد ۱۰ نشان‌دهنده‌ی دهمین سالگرد عرضه‌ی گوشی‌های خانواده‌ی گلکسی است و عدد ۲۱ هم به تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید خانواده‌ی گلکسی اشاره می‌کند.

رویداد Unpack 2019 روز بیستم فوریه (اول اسفند) در شهر سن‌فرانسیسکو در ایالات‌ متحده برگزار خواهد شد».

شایان ذکر است که کره‌ای‌ها در ابتدا با عرضه‌ی یک میلیون گوشی از خانواده‌ی گلکسی F میزان استقبال از این محصول را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. این محصول جدید که بیشتر کاربران حرفه‌ای را هدف قرار داده است، با قیمتی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار به‌فروش خواهد رسید.


تاریخ ارسال پست: دو شنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:27
می پسندم نمی پسندم

عرضه گوشی های خانواده گلکسی M سامسونگ از هندوستان شروع می‌شود

عرضه گوشی های خانواده گلکسی M سامسونگ از هندوستان شروع می‌شود

سامسونگ قرار است به‌زودی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M را عرضه کند. اما پیش از عرضه‌ی جهانی، این گوشی‌ها در هند عرضه خواهند شد.

شرکت کره‌ای سامسونگ پیش از عرضه‌ی جهانی گوشی‌های ارزان‌قیمت خانواده‌ی M، آن‌ها را در کشور هندوستان عرضه خواهد کرد. آسیم وارسی، معاون واحد سامسونگ هندوستان، در پاسخ به رویترز گفته است که این سه دستگاه در اواخر ماه ژانویه، ازطریق وبسایت سامسونگ هندوستان و آمازون به‌فروش خواهند رسید. وارسی امیدوار است که عرضه‌ی این گوشی‌های ارزان‌قیمت به سامسونگ کمک کند تا فروش اینترنتی گوشی‌های خود در هندوستان را دوبرابر کند.

پس از واگذاری رتبه‌ی اول بازار هندوستان به شیائومی در پایان سال ۲۰۱۷، غول کره‌ای در تلاش است تا به جایگاه پیشین خود در هندوستان بازگردد. هند، پس از چین، بزرگ‌ترین بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است؛ اما به گزارش دو مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys و Counterpoint، از سال ۲۰۱۷ سامسونگ جایگاه برتر خود در این بازار را به شرکت چینی شیائومی واگذار کرده است.

Samsung Galaxy M20

در رده‌ی گوشی‌های ارزان‌قیمت، محصولات خانواده‌ی Redmi شیائومی عملکرد بهتری در مقابل ساخته‌های غول کره‌ای داشته‌اند؛ اما کارشناسان این مسئله را خاطرنشان کرده‌اند که سامسونگ در زمینه‌ی تحقیق‌وتوسعه بر رقیب چینی خود برتری دارد. همچنین، کره‌ای‌ها در رابطه با زنجیره‌ی تأمین قطعات و محصولات هم از رقیب چینی خود باتجربه‌تر هستند. با اتکا بر همین توانایی‌ها، کره‌ای‌ها در تیرماه اقدام به راه‌اندازی کارخانه‌ای در منطقه‌ی صنعتی نویدا در نزدیکی دهلی‌نو کردند. سامسونگ از این کارخانه با عنوان بزرگ‌ترین واحد تولید گوشی دنیا یاد می‌کند.

مدتی پیش اخباری در رابطه با معرفی سه گوشی از خانواده‌ی گلکسی M منتشر شد. این سه گوشی که به‌ترتیب M20، M10 و M30 نام دارند، دارای مشخصات مختلفی هستند و نتایج بنچمارک آن‌ها در بانک اطلاعاتی بنچمارک Geekbench به ثبت رسیده است. شایان ذکر است که گلکسی M30 احتمالا به پردازنده‌ی اگزینوس ۷۸۸۵ و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز خواهد شد.

به‌گفته‌ی وارسی، این گوشی‌ها بیشتر کاربرانی در رده‌های سنی بین ۲۰ تا ۳۵ سال را هدف قرار داده‌اند. براساس اطلاعات موجود، این سه محصول جدید در محدوده‌ی قیمت ۱۴۰ تا ۲۸۰ دلار قرار خواهند داشت.

 
 

تاریخ ارسال پست: دو شنبه 24 دی 1397 ساعت: 18:22
می پسندم نمی پسندم